Co poslouchám aneb Asi nejvíc jsem Directionerka :)

22.02.2015 18:43

Takže, hudbu si rozdělím do několik sekcí s nadpisy a pod ně napíšu, co tak poslouchám :) Bude to trošku neobvyklé alespoň pro mě :)

Skupiny:

One direciton
Ano, jsem direcitonerka. A než mě odsoudíte (což asi děláte právě... TEDˇ:D :) ) bych chtěla říct, že je mi to srdečně jedno :). Tahle skupina mi trochu pozměnila život (možná to zní lacině, ale je to pravda... zvláštní, jak moc je to pravda, jak nad tím teď přemýšlím...) a to tak, že předtím jsem tak nějak poslouchala všechno, ale když jsem si jich nějak postupem času, co začali být slavní všimla, ujasnila jsem si, jaký druh hudby se mi líbí. Vlastně, když ráno vstanu a slyším jejich CD které jsem si koupila, je mi lépe a písničky si broukám na cestě do školy.
Přijde mi nyní nemožné, že bych neměla idoly, podle kterých bych někdy dělala takové pitomosti, které ani nechcete vědět... ne nechcete :D A nebudu vám cpát, že jsem Directionerka pod noc v každém příspěvku :D nebo že bych... nee, budu hodná :D jen někdy, trošku, malinko... okay, next please :3 :D Tak, to byl úvod a teď přímo k hudbě :)
 
Nejoblíbenější song: Chmm. Asi Kiss You (na něm jsem začínala) a Midnight Memories plus několik ploužáků :D
                        album: Midnight Memories a nové Four
                        člen: Harry Styles, Louis Tomlinson, Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne (tady jsou moji fan všichni :D)
 
OneRepublic
Mě osobně nakazila kamarádka. Sice jsem nebyla na koncertě ale mají úžasné songy. :3
 
Nejoblíbenější song: Couting stares a I lived a další :)
                        album: Tak to nevím, názvy alb nedávám u jiných než 1D :)
                        člen: Tak toho nemám ,protože jména neznám ale ten hlavní zpěvák je mi nejsympatyčtější :D :3
 
Asonance
Česká taková episká skupina, která se zaměřuje na hraní středověkých písní a překladu středověkých písní ze severu :D :D S kamarádem je fakt musíme :D
 
Nejoblíbenější song: Čarodějnice z Amesbury, Dva havrani, Podivný rytíř
                        album: xxxx :D
                        člen: xxx :D vsichni co umí hrát a zpívat :)
 
Imagine Dragons
Začalo to na písničce Radioactive, a to jsem ani neviděla film Hostitel. Tak nějak se mě chytli a pronásledovali na každém kroku a už nepustili :D
 
Nejoblíbenější song: I bet my life, Deamons, 
                        album : tak, Káťu už nebaví říkat "já nevím" :3
                        člen: No... nevím :3
 
Linkin Park
So, všichni říkají, koho teď potkám a zná je, že dřív měli lepší hudbu, víc takovou metal nebo co :) no já je poznala až později a líbí se mi styl hudby, jakou dělají teď. :) 
 
Nejoblíbenější song:  Castle of glass, numb, 
 
OTHER:
Thirty secong to mars - This is war, 
 

Zpěváci/ DJ:

Ed Sheeran
Tak ten jednoznačně :D Asi můj první meet s ním byl při Hobitovi v kině když na konci zpíval I see fire :D S kamarádkou jsme seděli na svých místech jako poslední, kino prázdné, už začali uklízet a my koukáme na titulky a hledáme, kdo to nazpíval :D good memories :D
 
Nejoblíbenější song: I see fire, All of the stars
                         album: Sing (joo konečně zná Káťa album :D)
Avicii
To je můj hrdina!!! Doopravdy, doopravdy ho mám ráda! Jeho hudba je nesmrtelná a měl by dostat Nobelovu cenu za to, co vytvořil!! :D :3
 
Nejoblíbenější song: The nights, Wake me up
                        album: True
 
Charli XCX
Bohyně, co si podmanila svět několika málo singly. Za mě nejlepší žena zpěvačka
 
Nejoblíbenější song: Break the rules, Boom Clap, 
                        album: ((juj, Káťa neví :D :D)
 
OTHER:
Green day - Holiday, Jason Mraz - I Won't give up, Withney Houston - I Will Always Love You, Konomi Sizuki - This game, Mr. Probz - Waves,Sam Smith - Stay with me, A DALŠÍ :D 
 

DOSLOV:

So, koukám, že u One Direction bylo nejvíce povídání z osobní zkušenosti :3 no, co se dá dělat :D Jen jsem chtěla dát sem co poslouchám, protože když si JÁ projíždím takovéhle blogy a koukám na hudbu a je tam nějaká píseň, která se líbí i mě - je to dobrý pocit :D :)