Divné věci o mě

05.08.2015 18:31

Ahojte, milí čtenáři :)


 
Již delší dobou si stále více a více uvědomuji, jak zvláštní, respektive přímo divná osoba vlastně jsem.
 
Mám takové tušení, že mi moc nevěříte - každý je přeci svým způsobem zvláštní (divný) a tím také jedinečný.
 
Proto vám nyní předkládám důkaz, že já opravdu divná JSEM. Seznam je založen na čistě pravdivých věcech, které jsem si sama ověřovala.
 
1. Ve sprše se bojím zavřít oči, jelikož mám strach z toho, že se ke mě do koupelny dostane vrah s nožem v ruce a ubodá mě k smrti.
 
Pozn: Dobře, nezačali jsme zrovna nejlépe ALE je to pravda. Nepomáhá ani to, že se v koupelne zamknu, nebo když zamknu celý barák.
 
2. V létě nosím tepláky, džíny a svetříky, v zimě pak kraťasy, leginy a trika s krátkým rukávem.
 
Pozn: Tady asi není co vysvětlovat... :D
 
3. Když koukám úplně do blba, vím o tom, ale nijak se mi nechce přestat.
 
Pozn: Na tuto činnost se pojí další položky na tomto seznamu.
 
4. Když koukám úplně do blba a někdo na mě mluví a já o tom vím a poslouchám ho, dělám, že o něm nevím.
 
Pozn: Tohle je asi čistě moje blbost se nevěnovat ostatním lidem co? :D
 
5. Dávám si sluchátka do uší ale hudbu si nepouštím třeba čistě proto, aby mě ostatní neotravovali.
 
6. Jsem dost často mimo duchem, žiju si v oblacích, a to ostatní lidi kolem mě štve, jelikož se jim nedokážu plně věnovat a pak nastávají problémy. 
 
7. Položka číslo 6. ale mě vůbec nevadí, vadí ostatním lidem v okolí.
 
8. U mě v mobilu najdete víc písní z různých Instrumentálních Soundtracků než normálních, zpívaných písniček. 
 
9. Doložený případ: Převrhnu na sebe kus dortu (-hex- je šikula co? xD -_-) a mám špinavé oblečení. Ty šaty pak nosím ještě den a je mi jedno, že jsou špinavé, dokonce mám radost když se na skvrnu podívám, jelikož mi připomene chuť toho skvělého dortu.
 
Pozn: Tak 9. je už VÁŽNĚ divná, to už prostě musíte uznat :)
 
A do desítky všeho dobrého...
 
10. Představuju si, že můj plyšák se kterým spím (jsou dva, střídám je :D) je vlastně třeba nějaký slavný herec, charakter z knihy nebo z filmu a nebo anděl.
 
Táák, jo :D Mám to za sebou, svěřila jsem se :D
 
Co máte jako Divné věci vy? Podělte se o ně se mnou a prosím, řekněte mi, že v Divných věcech nejsem sama :)