How to... Make my day!

31.05.2015 18:34
aneb Já a volný čas (který nemám)
Můj den: 
Probudím se. (Budík *6:25)
Ležím + koukám na anime
Vstanu. 
Jdu si pro jídlo. 
Hygiena. 
Oblékání + malování (Řasenka. That's all)
Vyrazím do školy. (zásadně pěšky)
Škola. 
Jdu ze školy.
Povinnosti + hudební kroužek / japonština. 
Úkoly do školy. 
Televize / PC / mobil / fb.tt.ig.goodreads.we♡it.tumbrl. 
Hygiena. 
Postel. 
Kniha / koukám na anime.
Usínám.
Spím.
 
Slova napsána kurzívou jsou moje nejoblíbenější činnosti dne / týdne.
 
Anime: Zabere mi často a pravidelně vůbec největší část dne. Denně jsem schopna u těchto seriálů prosedět i 3 hodiny (cca. 6 dílů po 20 min denně... něco se mnou asi není ok... xD)
 
Knihy: Než jsem objevila anime, četla jsem. Asi ve 4./5. třídě jsem objevila kouzlo knih a totálně jsem propadla. Tato aktivita a pocit se mě drží. A jsem za to ráda. Čtení je v žebříčku činnosti hned za Anime  (shrnuji do anime k mangu a celý zájem o Japonsko :3) ale dřív tomu tak nebylo. Někdy prolínám toho jednoho člověka, kdo mi ukázal kouzlo anime. (= tak tady vidíte moji soustředěnost. Odstavec o čtení je z 90% o anime.. :3 >.< xD)
 
Oblékání & zdravý životní styl: Nejsem vlastník velkého šatníku, nejsem fittnes žena. Ale všechny tyhle věci naprosto miluju. Oblečení dost řeším ale zase podle něj neodsuzuji lidi. Řeknu si sice: Hmm, má to ale hezký kabát a kabelku. Ladí to.... A řeknu si: Tak tohle je absolutní špatně mínéný úlet. Ale nikdy nebudu těm hezčím dávat nějak navrch. 
Co se zdravého stylu týče, jsem jeho zastánce ale moc ho nedodržuji. Mojr rodina ano ale já prostě někdy musím načerpat síly z McChicken nebo B-smart a užít si žízeň po cole která nastává po snězení jedné jediné hranolky. Mňam!!  xD :3
 
Sociální sítě: Jsem závislá. To říkají dva typy lidí. Buď ti, kteří chtějí být "IN" a vypadat "COOL", nebo ti, u kterých je to pravda a kteří si to přiznali. 
Já patřím k té druhé skupině.
Vedu docela aktivní reálný společenský život, ale teď pomalu ale jistě odumírá a já jsem více na internetu. Je to asi škoda. Ano, dobře, určitě je to škoda. ALE. Mám v plánu to na střední změnit. Jiná škola, nová šance, ne? (EHM, HALÓ!!!  Nejdřív se na tu ŠKOLU musíš přihlásit a dostat!! - řve podvědomí na ubohou -hex-)
So, that's all!
 
Hope u like it ♡