Na úvod...

25.01.2015 15:46
Dneska je neděle a já se rozhodla založit blog. Proč? Miluju čtení ostatních blogů, tak mě napadlo si ho udělat taky, jelikož... no, celý týden mám náladu pod psa a s nikým nechci být, nechci s nikým trávit čas, jen s počítečem, televizí a jídlem... 
Něco o mě si můžete přečíst na úvodu, ale tenhle blog jsem založila na tom, že zde budu opravdu upřímná, jelikož nikdo nezná mě a já vás :D, takže se tu rozpovídám o své nebohé maličkosti (opravdu malé, maličkosti, abyste věděli).
Chodím na základní školu v Praze, ráda se učím, jelikož kyž dostanu dobré známky, ten pocit mi dodává seběvědomí a sebevědomí zrovna potřebuju :3. Jsem v 8. ročníku. Ve třídě nás je jen 15 nebo kolik, takže na výběr z kamarádů opravdu nemáte, no já jsem ale spokojena se svou jednou nejlepší kamarádkou a další super kamarádkou directionerkou.
 
Abych se také zmínila nad důležitým faktem, a to je: ..... (bubny...).... Japonsko! Miluju všechno okolo této země, kulturu, jazyk (který se učím), anime, manga, prostě i způsob života tam. Podle jednoho programu jsem už na anime v kuse ztrávila 2 týdny v kuse a to nepočítám přečtené mangy (komiksy). Někteří mě označují za.... (bubny).... OTAKU. A i já sama sebe tak někdy zvu no... :D
Ale ale, Kačenka se nám rozpovídala :D a jo, jméno! Jmenuju se Kačka PříjmeníProVásNeznámé a jsem členem převážně chlapecké rodiny, dva bráškové, otec a mamča.
 
Chm, mohla bych říct také nějaká negativa, no ne? Nesnáším HRÁŠEK!!! (Příběh o něm někdy jindy, byl by na dlouho, ale stojí to za to :D)
Věcí, které nemám ráda je docela... hafo. Třeba psy, malé děti, francouzský jazyk... a zimu. Jo, zimu (a hrášek) hlavně. Člověk si nemůže jen tak vyběhnout na deset minut věn, prostě ne. Protože se musí přemluvit doma v lehkém oblečení, jestli teda opravdu chce ven, deset minut na sebe nasoukávat to tlusté zimní oblečení aby venku náhodou nezmrzl a pak ještě se nějak VENKU pohybovat, aby nebyla zima! To v létě? Pche! Ráno vstanu, nídaně a ještě v mrákotách jdu na procházku, pěkně v leginách a tílku. 
 
POZOR: Všechny chyby na tomto blogu ať gramatické nebo datové, jsou náhodné.