Návrat do školy

20.10.2015 20:43

Ahoj!

Moji milý, snad každý známe ten hruzně zavalující pocit, když nejste dlouho ve škole a musíte všechno dohánět. Dopisovat úkoly, testy, udělat nějakou tu prezentaci a hlavně si doplnit sešity a látku.

Já chyběla tři týdny. Nemoc jsem si sice proležela naprosto bez energie k čemukoliv ale stejně jsem poslední dny mého "volna" proseděla u učebnic, abych své absenci nepodlehla ve škole a nezačala dostávat jednu kuli za druhou - to já vážně nechci!

Naštěstí - moje milovanááá kaarádka (pán bůh zaplať za ni) mi poslílala KAŽDÝ DEN co ve škole probírali, posílala mi přesné stránky a úkoly. Určitě ji to muselo nesmírně nudit a otravovat, taková ona je, ale miluju jí za to!! 

Všechno si pište!!! - tím myslím všechno. Úkoly, dobrovolné úkoly (ty jsou super, můžou vám zvednout průměr, pokud se vám i přes snahu nějaká ta špatnější známka v žákovské knize objeví), ssnažte se co nejvíce ptát, když něemu nerozumíte - i když tedy, nějaký učitel to může brát jako otravné, jiný zase jako pozitivum, že se o danou látku zajímáte a máte pud se učit.

Tímhle chci všem co mají problémy ve škole díky jejich nemoci podpořit, že to jde, umět se zapojit norálně do výuky a nezaostávat!

Držím vám palce, hodně štěstí do dalšího školního měsíce a hezký Halloween!!! 

    Vaše Pisatelka Blogu ;)