Wall-Sit & 30 Day Squat Challenge

24.08.2015 18:28

Zdraví vás Pisatelka Blogu při svém novém článku!

Nyní je konec srpna, přesněji poslední týden, tudíž se začínáme všichni připravovat na školu. Já to beru také jako příležitost začít s něčím novým, zkusit, co jsem ještě nedělala.

Tak jsem si vybrala něco, co mi pomůže ve zdraví, ukáže se to na těle a snad i na duchu, bude mi to prostě prospěšné. Jsou to již v názvu zmíněné challenge, Wall-Sit a také Squat.
 

O co jde?

Wall-Sit Challenge:

Po 30 dní budu (téměř) každý den sedět opřená jen zády o zeď ve vzduchu. Plán bude níže uveden jako první obrázek. Můžete na něm vidět REST nebo-li pauza. Plán hodlám PEČLIVĚ dodržovat, jelikož výsledky jsou často velmi výrazné, a to je můj cíl. 
 
Zpevním tím hlavně stehna, zadeček a nejspíše i lýtka budou vypracovaná. Také mi to zvýší výdrž bolesti, jelikož sezení ve vzduchu jen opřena zády, to je pro mě opravdu velice těžký úkol.
 

30 Day Squat Challenge:

Znovu, každý večer (nebo jakoukoli jinou denní dobu) po 30 dní budu dřepovat. Každý den mi přibude nějaký počet dřepů.
 
Jde o zpevnění hlavně zadku a stehen, což by se mi vážně hodilo, poněvadž, přiznejme si, kdo by netoužil po zpevnění právě těchto dvou důležitých partií?
 

Proč?

Důvody jste již mohli pochytit. Chci zpevnit své tělo, to a). Ale také jsem si udělala jakoby cíl, který mě přes září bude doprovázet. Těším se, že z toho vyjdu o něco silnější, zpevněnější a snad i více sebevědomá - jelikož na postavě si každá žena alespoň trochu zakládá, a když na něm i pracuje a je to vidět, jsou pak ženy velice hrdé a jejich EGO leze po příčce nahoru.